söndag 30 januari 2011

Då har jag gjort en halv dag?

Halloj:)

Tog med mig take away ut i stallet och red på Sucke direkt efter att han käkat sin havre. Skrittade runt på åkern utanför stallet. Red mycket sluta och flyttade honom mycket. Han var riktigt fin när jag var klar, flyttade rumpan direkt när jag bad honom. Tänker jobba vidare på detta så kanske han kan vara lika fin sen i trav och galopp. Det är ju väldigt styrkande:) Red i ca 20-25 minuter.
Sen tog jag ut båda hästarna så de fick fortsätta sin frukost där! Ska nämligen iväg, så var tvungen att vara lite effektiv. Beroende på när jag kommer hem sen kanske jag rider en sväng på Filippa också.

Detta har jag på mig: termobyxor från Mauntain Horse, jacka som behöver tvättas från Pikeur. Under har jag ridbyxor från Pikeur, strumpor från Kyra K och huvtröja från H&M. 

Detta har Sucke på sig: Schabrak från Kingsland, ländtäcke från Thermo Master (Hööks), sadel Equipe, träns från Glen Gordon. 

Min frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar