onsdag 26 januari 2011

It's back!

Hej på er!

Måste säga att jag har varit riktigt flitig efter jobbet idag! Klippte klart Sucke och red sedan en sväng på honom på åkern. Inte helt lätt när man inte ser något, men det gick riktigt bra! Skrittade honom bara. Gjorde sluta, öppna, halter, stretchade halsen och lite så. Han kändes riktigt fin till slut! Kunde till och med gå bra på mitt tredelade bett;) Tänkte göra samma sak med honom i morgon. Träningen kommer att bli lite tjatig tills vägarna har töat och det blir ljusare ute. Får jobba på saker i skritt som jag har svårt med i de andra gångarterna.
Efter det så lastade jag Filippa igen. Hon var på väg att backa när jag nästan hade kommit in i transporten men kom på bättre tankar och gick in snällt. Lät henne stå där en stund. I morgon tror jag att jag kör en sväng med henne. Känns som att lära en unghäst att åka transport för första gången i sitt liv, men vad ska man göra? Till och med Lilla Nisse (som bara är 1 år) går bättre in i transporten än vad hon gör. Men det är bara att träna vidare. Skam den som ger sig!!

Lyckan är total här hemma. Fick tillbaka bilen idag, så äntligen kan vi köra med transporten!:D Både jag och pappa har saknat den. Vilken familjemedlem:P

Bilen är äntligen tillbaka! Som vi har saknat den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar