torsdag 6 januari 2011

Ny header

Hej på er!

Vad tycker ni om mina nya header? Fick hjälp av min kära kollega Therese. Jag är helt inkompetent när det gäller att fixa med bilder osv Borde försöka lära mig, vet någon något bra bildprogram för Mac?
Therese's blogg hittar ni i alla fall här!:) Tack igen Therese!

Är fortfarande sjuk, tänker spendera min dag i sängen... Var ute och gav hästarna lite lunch för en stund sedan, kollade så att de hade vatten osv. Det är inget kul väder ute så jag släppte inte ut dem.
Fick stå och hacka i isen utanför stallporten en lång stund. Får nämligen hö senare idag och då måste man kunna öppna båda dörrarna, och det gick inte med den isen kan jag säga!! Jobbigt var det att stå där och hacka med snoret rinnandes, men till slut fick jag bort det mesta. Saltade på resten, så hoppas att det smälter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar