onsdag 26 januari 2011

Black and Blue

God morgon på er:)

Ligger i sängen med datorn i knät och lyssnar på Miike Snow, Black and Blue i Ipoden, stoppar nästan alltid in den i öronen när jag ska ta ut/in hästar eller mocka. Älskar att gå runt och digga lite;) På morgonen hjälper det dessutom till lite med uppvaknandet om jag kör lite up-tempo! Brukar ni lyssna på musik om ni är i stallet?
Det roliga är att när vårt stall skulle besiktigas så var det enda besiktningsgubben hade anmärkningar på vår radio, den var brandfarlig eller något liknande. Haha, så jag lyssnar sällan på radio i stallet, men det beror också lite på att man aldrig får in den kanalen man vill lyssna på.

I kväll när jag kommer hem från jobbet tänkte jag lasta Filippa igen, vill ju inte att det ska vara en engångsföreteelse att hon gick in i transporten till slut. Sen tänkte jag även rida en sväng på Sucke:)

Har lagt upp ett tid-inlägg som kommer senare under dagen! Så håll utkik efter det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar