torsdag 20 januari 2011

Rätt sida utav veckan

Morgon morgon!

Känner mig pigg idag faktisk, undrar om det kan bero på att jag somnat 21.30 två dagar i rad? Kanske:)
Hästarna är ute och har fått frukost. Är riktigt glad nu, det mesta utav isen på vägen har smält, så tänkte försöka komma igång och rida till helgen!

Var ju igår och vaccinerade Exet, kul att få hälsa på honom! Han såg ut att må riktigt bra, lagt på sig lite men det gör ju inget nu när han är pensionär! Han har stor hage att gå i så bättre kan han inte få det! Han tyckte nog att det var lite mysigt att jag kom och hälsade på, skulle gosa hela tiden:) Min gamle häst! Honom har jag haft mycket roligt med! Det var på honom jag red min första riktiga tävling, lokal 90 cm! Red faktiskt felfritt. Sen dess har han lyckats ta mig till en 2a placering i 1.20. Han har varit världens bästa häst att lära sig rida på.

Exet och Filippa

Exet när han mår som bäst!

Exet

Jag och Exet

Exet i toptrim 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar