tisdag 25 januari 2011

Kärringar!

God morgon!

Måste bara få kräka av mig, vem har sagt att det inte finns några dumma frågor? Den personen måste ha varit dum i huvudet, för jag fick uppleva en hel del dumma frågor igår! Gick ju en grönt kort utbildning igår kväll, och där var en hel del ridskole-tanter som kunde älta helt orelevanta saker hur länge som helst. Hade inte alla dumma frågor kommit upp hade jag varit hemma en halvtimme tidigare!
Nog om det! Fick min utbildning i alla fall, så nu är jag grönt kort ansvarig:)

Blir nog ingen träning i kväll tyvärr, måste åka och hämta bilen istället. Gör kanske inte jätte mycket i med att jag inte har kunnat rida så mycket.

Kom hem sent igår och upp tidigt idag, så har tyvärr inte hunnit göra något tid-inlägg, ni får hålla er till senare i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar