måndag 10 januari 2011

Lite att ta itu med ändå

Ingen ridning idag heller, vägarna är inte ok och som pappa sa: vad gör du om hästen bryter benet? Det är helt klart inte värt det. Jag får vänta tills vägarna är ok eller att jag får tillbaka bilen så att jag kan köra till ett ridhus, bilen har kommit in på reperation utav skadorna som blev när den åkte av vägen.
Så istället för att inte rida försöker jag planera vad det är jag måste göra den närmaste tiden...


  • Ta ut licens
  • Betala medlemsavgift till klubben
  • Ringa och fråga om månadskort till ridhus
  • Planera in den första tävlingen (troligen Flyinge i mars)
  • Boka tid för hälsokontroll för både Filippa och Sucke

Har jag missat något?


1 kommentar:

  1. Du kan komma o hoppa min galning ;) Red henne på gummipelham idag, hon verkade gilla det :)

    SvaraRadera