tisdag 5 april 2011

Tisdag och regn

Hej alla:)

Hemma efter en lite hektisk timme efter jobbet. Fick köra direkt in till Ystad och hämta mina skor!:D De ringde nämligen från Ryttarshopen idag och sa att de hade kommit. Blev verkligen jätteglad! De satt super och var riktigt snygga:) Ska bli så roligt att börja använda dem tillsammans med chapsen från Dyon jag köpte i fredags.
Sedan var jag även och skickade iväg min Pikeur kavaj som jag har sålt. Så himla skönt att bli av med saker man inte använder längre.

Träningen idag blev inställd och uppskjuten till i morgon istället. Det tyckte jag var rätt skönt, det är inget trevligt väder ute plus att min huvudverk bara bli värre. Tror jag ska ge hästarna mat tidigt i kväll, gå och duscha och krypa ner i sängen. Det känns rätt lagom en tisdag som denna:)

Mina nya skor Dublin Advance 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar