tisdag 19 april 2011

Glader

God morgon!

Hann aldrig med att uppdatera igår, det var för mycket firande helt enkelt:) Hade en underbar dag med många grattis och fint väder! Mysigare dag får man leta efter.

Fick inte så mycket hästrelaterade saker, men en sak fick jag! Jag fick nämligen ett supersnyggt schabrak från Eskadron som var benvitt med blå-brun kant. Blev så himla glad!:D Tänker inviga det i kväll.

I kväll tänkte jag rida båda hästarna själv. Ska iväg och hoppa Sucke hos en kompis i morgon och då hinner jag inte rida Filippa, sen hinner jag inte rida henne på torsdag heller, och då hjälper ju min stalltjej mig. Men jag vill gärna rida henne idag så jag har koll på hur läget är inför fredagens tävlingar på Henriksdal.

Ingen hoppträning för mig denna vecka. Blir lite mycket med alla tävlingar. Dock ska jag som sagt hoppa Sucke hos min kompis i morgon, men det är för att han inte ska gå till helgen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar