onsdag 27 april 2011

Fem röda

Har bara fem minuter på mig att blogga idag! Var tvungen att byta hagar på hästarna och i med det också fylla på vatten så det tog lite tid i stallet nu på morgonen. Men det var bara skönt för det är riktigt fint väder ute! Hoppas bara att det håller i sig till helgen då jag ska tävla fre-sön!

Igår trimmade jag lite rumpa på Sucke! Han fick trava mycket höga bommar, hoppa studs och galoppera långsamt upp för en lång backe. Det märktes att han inte har gått ordentligt i helgen för han var ganska stark.
Ställde Pelle i gången och pysslade lite med honom, han verkar vara så obrydd. Sprutade balsam i svansen vilket han nog inte ens märkte. Sen borstade jag och lite så. Hade helst velat duscha honom men det ville inte han:P

Nu måste jag dra! Ha en underbar dag så bloggar jag mer i kväll:)

Bild från gårdagens ritt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar