fredag 1 april 2011

Ooops!

Hej på er!

Förlåt, hann verkligen inte blogga i morse. Vaknade i vanlig tid och hörde hur regnet vräkte ner utanför fönstret och insåg att hästarna inte skulle gå ut. Så jag låg kvar i sängen en stund, gick ut och gav dem mat och fick sedan för mig att jag skulle mocka. Det är inge kul varken för mig eller för hästarna att stå inne hela dagen, det blir så skitigt. Så jag tänkte att det skulle bli mindre jobb för mig nu i kväll om jag gjorde det i morse. Sagt och gjort. Med tanke på att jag mockade rätt noggrant och sopade också, så sprang tiden iväg:P
Hästarna kom ut till lunch istället. Skönt för dem att vara ute en stund.

Efter jobbet så åkte jag och skulle handla ett kedjegrimskaft, och lyckades även köpa med mig hem något jag gått och tittat på länge, visar sen!!

Nu ska jag ut i den härliga vårkvällen och rida Sucke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar