onsdag 6 april 2011

1 lika

Jaha... Blandade känslor kring dagens hoppträning! Hoppade en bana på ca 1.20 och det gick väl bra? Sucke körde en fuling och stannade så det blev en liten avstigning, gjorde om banan och det gick faktiskt bra. Sen fick jag för mig att jag ville hoppa om hinder 1 och 2 igen, och då gjorde jag en fuling och ville att han skulle ta av lite större och det blev stopp igen, men denna gången var det helt mitt fel. Shit happens! Om man bortser från dessa två missar gick han riktigt bra! Han har nog aldrig varit så fin på marken som han är nu. Och det är riktigt roligt att allt arbete börjar ge utdelning:)

Detta hade jag på mig idag: Jacka från Pikeur, ridbyxor Pikeur, chaps Dyon, skor Dublin.

Lite bättre bild på min jacka

Sucke-bucke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar