måndag 4 april 2011

Sämre måndagar finns!

Åh har haft en rätt mysig dag idag:) Jobbat och sedan kommit hem och trimmat lite på Sucke och powerwalkat med Filippa i 30 min. Båda två var jätte duktiga! Helt perfekt väder att vara ute i också. 10 grader och alldeles vindstilla. MYS! Det är sådana här dagar man bli lycklig utav:)

Något som är mindre roligt är att jag nog snart måste kasta min GPA speed air hjälm... Har egentligen inte haft den så länge med för 1,5 år sedan kraschade jag och Filippa och då gick skärmen på hjälmen av. Jag blev jätte ledsen för det för jag hade betalt den själv och dessutom inte haft den så länge. Pappa limmade på skärmen igen, och det har fungerat riktigt bra fram tills nu. Känner att limmet börjat släppa lite... Får helt enkelt ta mig en funderare på om hur jag vill göra.

Men nu ska jag inte tänka på det! Tänker snarare mysa ner mig i sängen och titta lite på tv:) I morgon är det hoppträning med Sucke som gäller. Hoppas att det fina vädret från idag håller i sig tills i morgon. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar