onsdag 29 december 2010

Verkligen en snabbis!

Hinner verkligen inte blogga, men vad fan;) Kändes ur-jobbigt att kliva upp i morse, 04.30 är inte min grej. Men nu är jag uppe och vaken i alla fall! Hjälper mycket att ta ut hästarna för då får man ju röra på sig. Idag kom hästarna ut i sina vanliga hagar, min snälla granne har nämligen plogat hela plattan framför stallet och gången upp till hagarna, lycka! Så nu kan man gå som en normal människa. De får dock vara ute till rätt sent i med att jag inte är hemma förrän vid halv sex. Men det mår de nog bara bra utav:)

Kommer ett rullande tid-inlägg senare under dagen, ni förstår när ni läser det;) Håll utkik i bloggen! Ska även försöka hinna blogga i kväll när jag är hemma igen. Ha en riktigt bra dag!

En glad och grisig Exet i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar