torsdag 23 december 2010

Glad att jag inte klippte Sucke

Jag är rätt glad ändå att jag inte klippte Sucke en tredje gång. Nu när det har varit runt -15 grader så tycker ju även hästarna att det är kallt. Visst man kan lägga på dem en massa täcken. Men det känns bättre för mig att veta att de har lite päls också:) Kan ju klippa honom sen när säsongen kommer igång igen!

Ska köra tidigare till jobbet idag också, det ska tydligen storma under dagen så jag måste nog därför köra hem tidigare. Hästarna kommer antagligen att få stanna inne. Sist resulterade det i att de rev staketet dagen efter, så undrar vad de kommer hitta på med i morgon:P

Kommer upp ett tid-inlägg senare under dagen och i kväll kommer önskelista nummer 5, den sista önskelistan:) Så kika in då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar