måndag 20 december 2010

Så här ska det väl inte vara?

Medan jag väntade på att kotknackaren skulle komma i förmiddags plockade jag isär mitt träns igen för att olja in det med min olja från Equipe. Tänkte att jag skulle prova att göra något åt tränset med den också. Putsade av det i förrgår, men det syntes knappt. Så himla tråkigt! Hade haft överseende om jag haft det länge, men det har jag inte. Än så länge är det i alla fall inte sönder.
När det gäller Filippa och kotknackaren så var det som jag befarat. Hon var lite låst i "rumpan" och på lite andra ställen. Inget allvarligt egentligen, men som den prinsessa Filippa är, så hade hon nog enligt sig själv varit väldigt nära döden:P Men nu är det tillfixat och hon ska ta det lite lugnt i två veckor. Inte så konstigt att hon inte velat samarbeta:)

Ännu ett försök till att rädda mitt träns!

Såhär ska det väl inte se ut? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar