torsdag 23 december 2010

Är jag knäpp?

Går ut i stallet för att ge hästarna mat. Och då har jag bestämt mig för att inte mocka, för det innebär massa extrajobb med skottning så att jag kan komma ut på baksidan utav stallet till gödselstacken... Det blåser ju en del så det kan bli jobbigt med dörren och så. Hästarna får överleva även om det inte är kul. Så jag ger hästarna mat, byter vatten till dem, och bestämmer mig för att mocka det värsta i Suckes box, och om det får plats i kärran även det värsta i Filippas box. Men vad gör jag?! Jo jag ställer mig och mockar noggrant i Suckes box, skottar mig fram till gödselstacken och mockar även Filippas box noggrant!! Är det fel på mig? Jag kunde bara inte gå ifrån stallet och veta att jag inte mockat... Hästarna dör ju inte precis! Det blir bara mer för mig att mocka i morgon. Jag tror jag aldrig har låtit bli att mocka, även om jag har haft det superstressigt. Måste lägga ner mina tvångstankar:P




Bild från i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar