måndag 27 december 2010

Kan man använda hjärnan?!

Hur dum får man vara? Ibland har jag lite svårt att tänka "outside the box", vilket innebär att jag lätt snöar in mig på saker och kan inte riktigt se alla lösningar till problemen. Men nu har jag äntligen använt hjärnan, jag kom nämligen på att jag kunde släppa hästarna i den stora beteshagen, dit kan man nämligen komma om man går på vägen och den är ju plogad!:D Finns tre öppningar till den hagen och en är vid vägen, så jag får bara gå i lite snö, och den funderar jag dessutom på att skotta bort! Kände mig så lättad när jag kom på detta, då kan jag ju släppa ut dem varje dag i alla fall. Det kanske låter som gnäll, men den snön som finns oss oss vid hästarnas hagar är inte att leka med!!

Tänkte gå ut och mocka i eftermiddag och även ta en tur på Sucke, himla härligt ridväder idag:) Bloggar mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar