onsdag 15 december 2010

Ingen Lisen träning

Hej på er!

Har precis kommit in från stallet och försöker känna efter om mina tår är kvar:P Så himla kallt!!
Träningen för Lisen idag blev inställd pga att det var många avhopp. Lite tråkigt! Men då slapp jag i alla fall oroa mig för att inte kunna komma iväg. De får väl planera in en ny träning till våren istället så att alla kan komma!
Fick mocka och ta in själv idag, min stall/hästtjej kunde inte komma, så hästarna fick vara ute lite extra länge. Var dock glada när jag kom och tog in dem:)
Förresten! Har ju helt glömt berätta att vi fick en bild hemskickad till oss på Pelle med ryttare på ryggen! Den lilla killen har blivit så stor! Kan knappt fatta det. Han blir ju tre till våren. Snart får han komma hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar