måndag 6 december 2010

Dogwoodlondon

Tänkte berätta var ifrån jag beställde min Charles Owen hjälm! Jag upptäckte ju för ett tag sedan att det var mycket billigare att beställa hem märkesvaror från andra länder än att köpa det hemma. Det är ju samma produkt, så varför betala mer när man kan slippa?
Hjälmen jag har nu beställde jag från England, och fick den för ca 1000 kr billigare än om jag köpt den i Sverige (och då var även frakten inkluderad).
Den jag har beställt nu har jag också beställt från England, fast från en annan sida: Dogwoodlondon. Än så länge verkar den mycket bra! Får väl vänta och se om det kommer någon hjälm:) Fick i alla fall en orderbekräftelse på mail, och jag skulle få ytterligare ett mail när de hade packat hjälmen och skickat den! De tar 25 pund i frakt. Allt som allt fick jag betala 154 pund, lite drygt 1700 kr. Och än en gång sparar jag ca 1000 kr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar