söndag 5 december 2010

Försöker fortfarande få upp värmen

Hej på er!

Försöker fortfarande tina upp efter turen ute i stallet. Så himla kallt ute, dessutom blåser det vilket inte gör saken bättre.
I vilket fall så invigde jag min nya Pessoasele idag på Sucke idag, och den var riktigt bra! Så glad att jag köpte den! Det ingick ju en gjord också som är mycket smidigare än den jag redan hade. Den gjorden jag fick till fungerar som en helt vanlig gjord, du kan tömköra i den också:)
Efter det tog jag en tur på Filippa i snön. Vet inte om det är något fel på henne, för när man ska sätta henne i arbete börjar hon genast att sätta emot, kasta sig, resa sig och hålla på. Antingen har hon ont någonstans eller så är hon tonårstrotsig och riktigt lat. Kontaktade i alla fall min kotknackare, vill ju vara på den säkra sidan så hon inte går omkring och har ont!
Vad roligt det ser ut med snöflingan som har blivit ett sträck rakt över Suckes huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar