tisdag 3 maj 2011

Tisdag morgon

God morgon alla!

Hann inte med att blogga igår, så det får bli nu istället!
Var ute i stallet sent. Red Filippa som tvunget skulle bråka igen, men vi löste det och vi avslutade som vänner:) i med att passet blev hårt så la jag ner en stund på att duscha och massera hennes rygg, rumpa och bakknän med liniment. Tror hon tyckte det var mysigt! Sen var det till att laga lite staket som hon backat in i och knäckt och därefter tog jag mod till mig att olja in min nya sadel. Det kändes som att jag förstörde den, vilket jag naturligtvis inte gjorde, men det blir väl så när den mörknar så fort!

I kväll är det hoppträning, ska dit med Sucke, ska bli spännande att se hur det går:) Ha en underbar dag!

Sista gången som ljus

Den fina kvällen

Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar