söndag 15 maj 2011

Stanna upp och åtgärda

Hej på er!

Kom hem så sent igår från allsvenskan att jag inte hann blogga, dessutom fick vi strömavbrott på kvällen, så alla möjligheter till att blogga försvann:(
Det gick helt ok för laget igår och inte alls bra för mig. Jag blev utesluten, Sucke ville inte hoppa när vi kom för nära. Det konstaterar bara att det måste vara något som är fel på honom. Känns jätte tråkigt!! Så jag tänkte faktiskt låta honom vila tills han blir undersökt. Känns inte bra för mig att sätta mer press på honom när han kanske har ont.
De andra i laget hade 0, 4 och 5 fel så vi slutade på totalt 9 fel som vi har med till dagens final som jag valde att stå över. Jag får hålla tummarna från hemmaplan istället:) Igår slutade vi på en 6e placering så det var inte så tokigt!

Idag tänkte jag ta ut Filippa och galoppera, kanske hinner rida en liten stund på Pelle också, han har varit lite tjock i sitt ena bakben, så det kanske får vänta...

Mathilda och Thomond Park var lagets ända nolla:)

Mathilda och Tom

Hejarklacken!

Tävlingsbanan, superfin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar