tisdag 3 maj 2011

Tillbaka på banan

Hoppade Sucke idag, och det var en lättnad kan jag säga. Nu känns allt som vanligt igen! Jag har hittat hur jag ska rida an bättre på hinder och Sucke kändes mycket mer med än vad han gjorde på tävlingarna i helgen. Skönt!! Lite trist bara att det regnade och var 7 grader, men detta är ju Svergie, vad kan man begära?!

Detta hade jag på mig idag: Dunjacka från Pikeur, svarta ridbyxor från Jacson, chaps från Dyon och skor från Dublin. 

Sucke fick ha rump-värmare på sig idag:)

Mina nya handskar från Roekl som jag älskar!! Först när jag såg dem blev jag lite besviken, hade sett dem på nätet och förväntade mig något helt annat. Men de är verkligen supersköna och sitter super, de är dessutom billigare än deras vanliga handskar ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar