lördag 14 maj 2011

Allsvenskan omg 3

God morgon på er:)

Dags att snart kliva upp! (jag har inte gjort det än). Idag bär det av till Fjälkestad och allsvenskan omgång 3, går vi vidare till final får vi åka dit i morgon igen.
Allting är packat och putsat. Duschade dock aldrig Sucke igår för vi hade problem med elen och jag ville dels inte duscha honom i kallvatten och dels inte ta slut på vattnet:) Känner mig rätt taggad inför dagen! Trots alla mina avsittningar så känns det rätt bra. Jag kommer rida som junior och bara hoppa 1.10 idag. Och det kan kanske vara bra för både mig och Sucke, även om vi inte gjort det på riktigt länge!

Håll tummarna för mig och laget så bloggar jag mer när jag kommer hem!

Hoppas att det går lika bra som sist när vi kom fyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar