måndag 23 maj 2011

När man känner sig nere

Ibland känner man sig lite nere och kanske till och med dålig. Det kan jag känna nu. Det var någon månad sedan det gick bra och man vet inte vad det var som gick fel och man tror aldrig att man kommer tillbaka och blir lika bra igen. Men då får man försöka peppa sig själv, hur svårt det än må vara. Jag tittar på gamla filmklipp där jag får se att jag visst kan, jag har ju klarat detta innan, det är bara att gå på det igen! När man håller på med hästar går det hela tiden upp och ner, två steg framåt och ett tillbaka. Det får man inte glömma. Ge inte upp och grubbla inte ner er, det har jag gjort, det är helt meningslöst. Försök bara hitta tillbaka till just den känslan och ha ögonen öppna:)


Jag försöker hitta tillbaka till denna känslan:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar