onsdag 18 maj 2011

Ingen häst

Jag har kommit fram till att Filippa också måste behandlas. Hon beter sig värre än vanligt. Så just nu har jag ingen häst att rida på. Men det ordnar sig lätt om man har vänner som rider! Skulle ju åka till Mathilda idag och hoppat med Filippa, men bestämde mig igår för att inte åka. Då föreslog Mathilda att jag skulle rida lite på hennes häst Tom istället, så det gjorde jag:) Medan de andra hoppade så red jag runt lite. Det är alltid kul att få rida en annan häst! Sedan hoppade Mathilda honom, och den hästen har kapacitet kan jag säga!:)

Nu ska jag nanna, bara två dagar kvar till helg, himla skönt! Natti natti

Fick rida i min egen sadel, men visst var det snyggt med det blåa schabraket till?

Mathilda och Tom!

Tom och Knipper:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar