söndag 18 december 2011

Watch out

Åh jag är så himla stolt och glad för Bens skull! Han har haft en lyckad vecka uppe på Olympia med två vinster med Milena, placering med Tripple X, och idag vann han världscupen! Så himla stort! Detta är hans största vinst någonsin, och han kan ju inte avsluta året på ett bättre sätt.
Det är det enda jobbiga med att lämna England, att jag inte kommer att träffa Ben mer på samma sätt. Han är en helt underbar människa, och jag kommer sakna honom. Förhoppningsvis får jag träffa honom i Zurich när jag åker dit i januari:)

Ni får hålla utkik efter Ben, jag tror att han en dag kommer att ligga högt upp på världsrankingen. Och det är han värd, för han är fantastisk ryttare, och han har många år kvar att ge.

Ben och Milena rider ärovarvet i zebrarandigt täcke från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar