söndag 11 december 2011

Längtar efter något som kan rädda mig...

Åh vilken häftig helg jag har haft! I fredags kväll åkte jag och Patricia in till London (lite försenade, missade middagen med hennes syster och hennes vänner), åt på Pizza Express, gick sedan upp till Patricias systers lägenhet, som var enorm! Två toaletter, nedan och ovanvåning, kök, matsal, gästrum. Hur ball som helst! Där gjorde vi oss i alla fall i ordning, sedan tog vi en taxi till nattklubben där vi mötte upp hennes syster. Hon stod på gästlistan, så det var bara att traska in och inta vår plats kring vårt bord:)
Hade en helt grym kväll! Runt fyra snåret var det dags att försöka få tag på en taxi tillbaka till lägenheten, det gick sådär så vi tog en cykeltaxi istället...! Haha, det var skitkul! Lite kallt dock.
Dagen efter vaknade vi vid halv elva, fixade till oss, gick ut och åt lunch och sedan försökte vi shoppa lite. Gick inte så bra, vi mådde nämligen som vi förtjänade. Vi gav upp, gick upp till lägenheten, somnade och åkte sedan tillbaka hit igår kväll. MEN vad jag ÄLSKAR LONDON! Det är ju en helt underbar stad.

Idag har varit en helt ok dag. Red inte, dock skrittade jag av två hästar till Ben. Han hade många att rida. I eftermiddags försökte vi planera för när vi ska kunna åka in till Olympia och se när Ben hoppar. Vet inte när jag kommer åka in. Och om jag ska vara helt ärlig bryr jag mig inte heller. Det enda jag vill nu är att åka hem. Och som tur är så är det inte långt kvar tills Johan kommer hit och hjälper mig att flytta hem:) Så jag kan lämna det här skitlandet...! :)

Patricia och jag på nattklubben Koko (?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar