lördag 17 december 2011

Olympia

Hej på er:)

Har haft två trevliga kvällar på Olympia, London där jag har tittat på Ben. Var uppe i torsdags med Cormac och såg Milena (Min häst<3) hoppa speedklassen, och de vann!! Så himla häftigt! De som red innan bla Marcus Ehning red riktigt fort, så jag trodde faktiskt inte att Ben och Milly kunde slå tiden, men det gjorde de! Jag var stolt!
Sen igår åkte vi alla upp tillsammans för att se Nigel hoppa muren, vilket var en katastrof. De måste nämligen hoppa tre hinder innan muren i första omgången, och Nigel rev det första som var ett räcke på ca 1.20. Så de åkte ut i första omgången. Så himla onödigt! Ben var riktigt arg/besviken, och jag förstår honom. Nigel hade lätt kunnat vinna i år igen. Men han är för klumpig för de vanliga hinderna. Han skulle inte kunna hoppa en bana på 1.20 felfritt om så han liv stod på spel. Däremot är han hur duktig som helst på att hoppa muren. Jaja, det var en trevlig kväll i alla fall!
Efteråt gick vi till efterfesten på Hilton. Vi kunde dock inte stanna så länge, för vi blev hämtade kl. 23.30.
Det var himla roligt att få vara på festen i alla fall, roligt att se alla ryttare. De flesta kom och tog en drink i sina vita ridbyxor, bla Peder Fredricson! Träffade även Cian O'Connor som rider för Irland. Han kom fram och presenterade sig, verkade super trevligt! Han skulle tydligen gifta sig på nyårsafton:)

Passade även på att shoppa en dunväst. Hittade äntligen den jag ville ha från Kingsland. Får visa den för er senare. Det fick bli min julklapp till mig själv:)

Nu ska jag ha myskväll, har somnat 02.00 två kvällar i rad, så jag är trött. Har ju varit tvungen att jobba ändå. Ha en mysig lördagskväll!

Tackeray i hans box på Olympia<3 

Bangång

Milena på väg ut efter felfri runda och upp i ledningen!<3

Tripple (Hugo) X

Den ENORMA muren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar