onsdag 7 december 2011

Fån England till världen

Åh vad jag vill hem!
Förlåt för dålig uppdatering, har helt enkelt inte hunnit. Jag har umgåtts så mycket jag kunnat med Patricia. Vi har käkat middagar tillsammans, kollat film, i lördags stack vi och färgade ögonfransarna/ögonbrynen och hade det allmänt mysigt. Vi har stuckit till Starbucks och handlat Chailatte som vi har druckit framför en film, och massa annat!
Vill ju spendera så mycket tid som möjligt med henne innan hon flyttar. Det är inte många dagar kvar nu. I kväll ska hon bjuda oss alla som jobbar här på middag på någon pub här i närheten, så det ska blir kul. Och på fredag ska jag och Patricia åka till London och festa. Det ska bli riktigt kul! Loning big time.

Lite annat har även hänt sedan sist jag uppdaterade. Bokade en resa till Zurich sista helgen i Januari för att hälsa på Patricia och gå och se Ben tävla. De har ju stora tävlingar där, och Ben har lovat att ge oss biljetter:D Ska bli kul att träffa honom igen också.

Sen i februari är det ju Göteborg Horse Show, ska åka dit med mamma som vi gjorde förra året. Längtar jättemycket! Har så mycket att se fram emot, men först är det New York, och det är snart bara två veckor kvar dit!:D

Kan 2012 bli mitt år kanske? Snälla?

GBG 
Zurich

New York

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar