fredag 9 december 2011

London baby!

Åh har precis duschat och sitter nu och väntar på Patricia. Vi ska snart åka in till London och festa. Det ska bli så himla roligt!! Hennes syster har lite kontakter, så vi kommer att gå till någon riktigt fancy nattklubb, inget skit här inte! Det är faktiskt första gången jag kommer att gå till en nattklubb där vi har bokat bord, och jag vet ju vad det kostar i London, nämligen multum. So excited!!

Igår när jag kom in i ridhuset stod den här lilla muren framme. Ben har börjat träna Nigel inför Olympia. Ben brukar ju vinna "The big wall" klassen. Så vi får väl hålla tummarna för att han gör det i år också. Är ju bara en vecka kvar nu.
På bilden är muren ca 1,80 m hög, och det var bara för att värma upp, hur sjukt är inte det?! Han kommer hoppa den mycket högre på måndag. Jag hade skitit på mig om jag hade ridit emot den, det är en sak som är säker!!

Ha en riktigt bra fredag-kväll, för det tänker jag ha. xoxo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar