torsdag 1 december 2011

Bridesmaids

Nu har jag precis avslutat vad som känns som en lång dag. Det har inte hänt så mycket, och har därför varit en rätt tråkig dag. Ben åkte till Paris för att rida Gucci Masters, vi håller tummarna!

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en låång dusch, laga lite tortillini med tomatsås, sätta igång Bridesmaids (den ska tydligen vara skitkul, någon som har sett den?) och äta chips. Det tycker jag är en lagom torsdagskväll!
Är ledig på lördag, så behöver bara jobba i morgon också, skönt! Har jobbat nästan två veckor i sträck... Börjar känna mig lite trött. Om Patricia känner sig bättre åker vi nog in till London i morgon kväll, festar lite och sover över där, sen går vi nog och shoppar på lördag. Vi får se! Jag hade i alla fall tyckt det skulle vara skitkul. Men hon har tyvärr varit väldigt sjuk:( Hoppas hon känner sig bättre i morgon.

Idag är det exakt tre veckor (21 dagar) tills jag flyttar hem! Längtar megamycket. Har ju inte ens fått käka en lussbeulle. Här känns det inte som 1a december, det är en sak som är säkert.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar