onsdag 6 juli 2011

Yes!

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er! Själv har jag haft en liten mini-semester så därför har jag inte kunnat uppdatera här i bloggen:)

Red på Sucke idag nere på min tränares ridbana, och han kändes fantastisk!! Han gick så himla fint och avslappnat. Hoppade honom och där kändes han också super, hoppade runt på små hinder lugnt och balanserat och sen tog jag en linje som jag hoppade lite högre och även där kändes han superfin! Så himla roligt att han är igång igen:)
Funderar lite på att anmäla till Henriksdal Summer Tour, men vet inte riktigt vilka klasser jag vill hoppa ännu.

På fredag ska jag till veterinären med Filippa och försöka får reda på varför hon beter sig som hon gör. Ni får hålla tummarna!

Tråkigt att man aldrig har någon fotograf med sig när man ska hoppa så att man hade kunnat ta lite roliga bilder. Svårt att ta på sig själv!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar