söndag 10 juli 2011

24 timmar med mig

Vilken helg säger jag bara!! Skulle nog behöva en veckas semester till för att återhämta mig:)
Åkte till Falsterbo igår vid lunch, gick runt på området och kollade alla utställarna. Hittade mina Animo ridbyxor och en fleece från HV Polo! Hittade även en pojke som var av med sina föräldrar, så jag och min kompis gjorde en hjälteinsats och ringde hans mamma så att hon kunde komma och hämta honom! Vi blev även filmade och intervjuade av min tränares vän som hjälpte Alexander Zetterman med hans hemsida (hon jobbar med tv annars). Vi fick lite kort säga vad vi tyckte om honom som ryttare och om hans ridning. Efter det gjorde vi en fuling så vi plankade in på läktaren så att vi kunde se de sista ryttarna som red darbyt. Hästen som vann var nog en av de fräckaste hästar jag sett! Såg ni det? Var även mycket stolt över Hip Hop som tog tredje platsen!
På kvällen var det givetvis Falsterbo Strandbad som gällde, ingen sömn i natt alltså! I morse satt vi en stund på stranden innan det var dags att åka hem. Hade gärna sett de stora hoppningarna idag, men de får vi väl spara till nästa år:)
Lägger upp lite bilder från gårdagen senare. Så länge får ni nöja er med mina dåliga bilder på det jag shoppade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar