onsdag 13 juli 2011

Jag är käss

Oj oj oj vad jag är trött! Orkar nästan inte ens sitta:P Har kommit av mig helt vad det gäller ridning de senaste dagarna. Var ute och gick med Sucke i förrgår och min systerson fick rida (han är 9) han var så himla duktig! Och modig, jag menar Sucke är en väldigt stor häst, men det gick hur bra som helst! Vi var ute i ca 30 minuter.

Idag har vi varit och hämtat hem mer hö. Skönt att få det gjort. Tog hem fler balar denna gången så att det räcker längre.
Sen har Exet fått lite mugg (SUCK!!), och så har han ingen grimma på sig så han är svår att få tag på. Men jag lyckades få lyfta hans bakben och göra rent, sen när jag ville göra det ytterligare en gång gick det inte. Han gick bara iväg när jag närmade mig honom. Pensionärer alltså, tror att de kan göra som de vill! Antagligen kommer han att få gå lös in när jag ska ta in dem, jag kommer nämligen antagligen inte få tag på honom i hagen. Men men! Han lär ju knappats rymma:)

WE ROCK! Plankade och klara på FHS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar