söndag 17 juli 2011

I love Animo

Åh invigde mina nya Animo ridbyxor igår! (jag vet, det var typ en vecka sedan jag köpte dem, har bara inte fått tummarna loss!) Och de är helt underbara! Så sköna att ha på sig plus att det inte är något "knäppe" vid foten. I just love them! Skulle kunna ha på mig dem alltid, vilket jag också hade igår kväll. Åkte och köpte pizza i dem och intog sedan soffan i dem;) Ska nog försöka att enbart köpa dessa fantastiska byxor framöver eller liknande. Rekommenderar dem varmt!
HV Polo fleecen som jag också köpte i Falsterbo är hur mysig som helst! Den har jag använt mycket i veckan.
Ska även försöka köpa några t-shirtar. Lyckades ju inte med det under Falsterbo. Tänkte försöka få tag i Kingsland-pikén med Sweden loggan på ryggen:) Hade varit kul att ha med sig till England

Mina nya fantastiska ridbyxor från Animo

Sucke efter vår lilla ridtur i den fina sommarkvällen!

Sadel: Equipe, schabrak: Kingsland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar