torsdag 28 juli 2011

twiiit twiiit

Hej på er!

Sorry for bad update! Hinner inte med, dessutom är jag lite små deprimerad... Vet ikke varför! Men det blir väl så när hela sommaren regnar bort och man bara jobbar hela tiden. Men jag har ju roliga saker att se fram emot, dels England om en månad och sen New York till jul! Det måste jag ändå säga känns rätt bra:)

I morgon blir det inget med hästarna över huvudtaget. Men sen på lördag ska jag visa Exet igen. Håller tummarna för att hon som ska titta gillar honom! Hon verkade väldigt trevlig över telefon i alla fall, så det är ett gott tecken!

Invigde förresten mina nya jacka idag när jag var ute och fixade i stället, den är så snygg! Kanske inte den mest praktiska, men skit samma! Snygg är den!

I med att jag uppdaterar lite dåligt här, rekommenderar jag er att följa min twitter istället, där händer det desto mer! Försöker uppdatera flera gånger om dagen och lägga upp bilder:) Ni hittar mig här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar