lördag 18 juni 2011

Ryttarshopen

Åh vad Ryttarshopen i Ystad är bra!! Har sett att mina Dublin skor börjat gå sönder, sulan ser ut till att börja släppa och då har jag bara haft dem i tre månader. Så jag åkte in med dem till Ystad. Det var inget snack om saken, så jag ska få ett par nya! De hade aldrig haft problem med Dublinskorna men nu hade det tydligen kommit in två andra som också hade haft fel på sina.
Blev i alla fall jätte glad över att det gick att lösa och att jag får ett par helt nya!:)
De har för övrigt sommar-rea på hur mycket fint som helt! Bl a Kingsland och Equilline, plus att de har en sommar-outlet på ovanvåningen:) Åk dit!

I kväll har jag ridit lite på Sucke, det gick helt ok! Han var lite het, men det var nog mest för att han inte gått ordentligt på ett par dagar. Han kommer nog att kännas bättre i morgon.

Satte även ihop Filippa med Sucke och på vägen till hagen passade jag på att utnyttja henne som gräsklippare!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar