måndag 27 juni 2011

Att fatta beslut

Hej på er!

Hur har eran helg varit? Min har varit insane! Sjukt kul att bara slappa på dagarna och festa på kvällarna:) Det är inte ofta jag gör det, så ibland är det riktigt skönt att inte tänka så mycket utan bara ha kul!
I med detta har det ju inte blivit något ridande. Men red i kväll och det var riktigt mysigt! Det blåser ingenting och är ca 20 grader ute, helt perfekt! Så jag körde konditionsträning på Sucke, han blev ordentligt trött. Tänkte att det var bäst att han fick springa av sig idag så kan jag trimma i morgon.
Klippte även hans man och flyttade både honom och Filippa till andra hagar där det fanns mer gräs.

My little trip
Jag måste erkänna att jag är riktigt nervös inför min resa till England i höst! Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig, samtidigt som jag tycker att det ska bli så himla roligt! Man behöver miljöombyte och det är en once in a lifetime chans att sticka iväg så här. Gör jag det inte nu gör jag det kanske aldrig. Men detta innebär också att jag måste sälja mina fina hästar. Allihopa. Innan tänkte jag att jag skulle behålla Sucke och Filippa men jag har insett nu att det inte kommer att fungera. Jag vet inte hur länge jag stannar, eller hur mitt liv ser ut när jag kommer hem. Detta känns fruktansvärt jobbigt, men det är något jag måste ta mig igenom och det var ett beslut jag var tvungen att ta.

Förhoppningsvis finns det någon som kan få lika stor glädje av dessa fina hästar som jag har haft!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar