torsdag 23 juni 2011

Ben f*cking Maher

OMG!! Säger jag bara! Jag skulle bara vilja hoppa runt och skrika lite, men jag får hejda mig:) Det är nämligen så att till hösten ska jag åka över till England och provjobba för Ben Maher! Helt otroligt. Han är idag en av Englands bästa ryttare, om han inte är den bäste! Han har bland annat ridit OS och mycket mer.
Hur coolt är inte detta? Känner att jag måste sätta igång och plugga in häst-termer på engelska, för jag kan typ ingenting om hästar på engelska!

Oj oj, tar nog ett tag att smält detta:) För övrigt att jag powerwalkat med Sucke, eller jag har powerwalkat, och Sucke har jag fått släpa runt. Han måste ha mentalt gått på semester eller något för honom fick jag vara på hela tiden för att han skulle gå över huvudtaget!

Nu ska jag nog fira lite!:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar