måndag 13 juni 2011

New try

Hej allihopa!

Long time no blogging;) Har inte haft så mycket att blogga om den senaste tiden plus att jag inte riktigt varit i något blogg-mood, men nu tänkte jag ta nya tag!
Börjar komma igång med Sucke igen, och det känns riktigt bra! Idag red jag markarbete och var helt lycklig över att vi kunde galoppera över fyra bommar i rad rakt fram och hålla en fin jämn galopp utan att byta! Detta har inte varit självklart innan. Egentligen är det en övning som är väldigt basic men som man kanske inte tänker på eller tar för lätt på.
Med Filippa går det inte lika bra. Tänker boka en tid hos veterinären och göra en riktig utredning på henne. Hon beter sig fortfarande konstigt trots att hon fick behandling av kotknackren...

Än så länge har jag ingen tävling inplanerad. Kommer nog inte ut förrän helgen efter Falsterbo-veckan, och då är det Henriksdal Summer Tour:) Ska försöka skärpa mig med bloggandet, och hålla bloggen lite mer uppdaterad!

Kram på er

Jag och Sucke

Fyra bommar med tre meter mellan varje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar