tisdag 14 juni 2011

Falsterboshopping

Snart är det dags för Falsterbo-veckan och alla går vi nog runt och tänker på vad vi ska shoppa! Egentligen är det inte lönt att jag gör det, för jag köper ju bara något helt annat än vad jag tänkt från början. Minns ni Göteborg? Jag skulle handla Swarovski pannband och lite annat och istället blev det en ny tävlingskavaj :)
Men detta året ska jag i alla fall satsa på en sak, och det är nya ridbyxor! Helst ifrån Animo. Även lite snygga t-shirts/piké tröjor att rida i nu på sommaren, tex från Joules.
Jag tänkte helt enkelt satsa på mig själv och inte så mycket på hästarna. Det är nämligen jag som behöver nya grejer:P De har redan allt och lite till. Antagligen kommer detta sluta med att jag springer sunt och shoppar schabrak och benskydd istället! Den som lever får se:P

Ska ni till Falsterbo?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar