tisdag 9 november 2010

Sista tävlingen för säsongen

Godmorgon alla pigga och glada:)

Känner mig faktiskt rätt pigg och glad idag trots det tråkiga vädret, men det brukar förstöras rätt snabbt;) Var precis ute och tog ut hästarna. Bytte nämligen med tjejen som jobbar hos oss. Jag kommer ju hem så himla sent på tisdagar, så det kunde ju vara skönt för både mig och hästarna om de fick komma in tidigare. Speciellt när det är dåligt väder och blir mörkt så tidigt.

Anmälde igår till säsongens sista tävling, känns lite vemodigt faktiskt! Ska åka till Sydslätten och hoppa 1.15 med Filippa och 1.30 med Sucke. Får se hur det går, hade varit skönt att avsluta med två stabila rundor!

Efter jobbet idag ska jag åka och byta täcket jag köpte igår. Förhoppningsvis ska en större storlek passa bättre:) Visar i kväll!!


Var och tävlade i Sydslätten för ca två månader sen. Det resulterade i två felfria rundor med Filippa! Både i 1m och 1.10:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar