måndag 8 november 2010

Effektiv är mitt andra namn!

Hej!

Vilken dag! Den har gått så himla fort, klippte Filippa i morse, hämtade pelambettet som jag skulle prova på Sucke. Sedan red jag på Filippa en sväng. Efter lunch red jag Sucke och provade bettet. Han gick riktigt fint på det! Ska prova det igen på hoppträningen på onsdag för att se hur det känns då innan jag bestämmer mig om jag ska köpa ett. Sedan fick jag sticka in till Malmö och plugga. På väg hem körde jag inom en ridsportbutik och köpte ett nytt stalltäcke till Filippa, visar det sen!
Nu när jag kom hem fick jag mocka och ta in, puh vilken dag! Men det känns skönt att jag fått gjort mycket:) Hur har eran dag varit?
Tänkte jag skulle vara snäll och ge Filippa lite hö under tiden jag klippte henne, men hon tyckte det var roligare att bita i påsen.

Sucke med gummi-pelam-bettet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar