tisdag 16 november 2010

I morgon är det hoppträning! Ska bli super kul:) Tar med mig Filippa i morgon. Känner att jag behöver hoppa henne i med att vi ska debutera 1.15 på lördag. Är riktigt taggad! Hoppar Filippa på lördag och Sucke på söndag, han ska gå 1.30. Hoppas givetvis på ett bra avslut på säsongen då det är sista tävlingen för detta året.
Detta tävlingsåret har varit händelserikt. Jag debuterade 1.30 med Sucke i våras med bra resultat. Jag har åkt av en del gånger men kommit tillbaka bättre och gjort resultat därefter. Tränade Filippa så hon mognade och hoppade felfritt 1.10 i ridhus trots att det gått katastrof inomhus tidigare. 2010 har helt enkelt varit väldigt utbildande och givande!



Nästa år hoppas jag kunna lyfta min ridning och mina hästar till nästa nivå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar