fredag 1 oktober 2010

FREDAG

Hej på er!

Hade lite sov morgon och det var riktigt skönt! (Och det innebär att jag vaknade kl 7!). Har varit och matat hästarna, tänkte snart släppa ut dem som inte ska ridas och sen rida. De måste nämligen komma in lite tidigare idag, så jag vill att de ska vara ute så länge som möjligt:)
Vad ska ni hitta på idag? 
Efter att jag har ridit tänkte jag försöka dra något drag med klipparen på Sucke, han är livrädd, så jag tänkte försöka ta små steg så att han inte tycker det är läskigt längre. Ge mycket äpplen och beröm! När han kom till mig, kunde han inte klara av att bli duschad eller att man sprayade något på honom, nu går det jätte bra, hoppas det går åt samma håll med klippningen:)

Önska mig lycka till!





Lite bilder på Sucke:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar