måndag 11 oktober 2010

Efteranmäld

Vilken härlig dag det har varit idag! Det är sådana här dagar som gör mig riktigt glad:) Har ni haft en bra start på veckan?
Har precis varit ute och nattat hästarna. Kom på att jag har glömt att anmäla mig till tävlingarna i Flyinge som är till helgen. Blir till att efteranmäla mig... Åker bara iväg med Filippa. Går nog inte att åka med båda två samtidigt, för det kommer att bli ett himla liv om man går iväg med den ena hästen... Och skulle jag åka med båda, måste jag ha en extra person med mig som kan hjälpa till och det har jag tyvärr inte:(
Blir till att hoppa 1.10 på söndag. Går det lika bra som i lördags tror jag att jag snart debuterar 1.20 med henne:) I alla fall någon gång innan säsongen är slut!
I morgon kommer jag hem sent, får se om jag hinner rida Filippa, blir väl antagligen mörker-ridning:P

Kram på er!
Jag och Sucke efter felfri runda i 1.25 i Flyinge i februari.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar