lördag 4 september 2010

Motionerade och klara

Serien vi hoppade på träningen i onsdags, som slutade med att sista hindret låg på 1.30!
Idag matchade jag med blått schabrak och blåa lindor:)
Sucke var tjusig i sina blåa lindor!
Stallhunden Shaggy!:)

Har precis kommit in från stallet och ätit en mycket god middag! Trimmade Sucke nere på banan. Han kändes helt ok! Var ju ett tag sen jag trimmade, han skulle behöva det oftare:) Har själv ingen ridbana, utan måste gå till min granne/tränares. Men det är jag rätt glad för. För då är de ordentligt framskrittade när man kommer dit och tvärtom när man ska hem.
Med Filippa klättrade jag, hon skötte sig exemplariskt! Vet inte vad det har tagit åt den hästen, hon har varit så snäll den senaste veckan. Jag börjar undra om det är något lurt på gång:P

I morgon tänkte jag besöka Bengts Hästsport i Veberöd. Har aldrig varit där så det ska bli lite spännande:)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar