tisdag 14 september 2010

Jobb

Delad första plats för några år sedan i Frosta, 1m med Exet
1.10 i Lillhagen med Ex Libris
Jag och Filippa i Trelleborg, 1m
Jag och Sucke i Ystad, 1.15 och en 3e placering
Jag och Sucke i Ystad, 1.15 och en 3e placering

God morgon!

Då var ledigheten slut och dags för mig att jobba lite:) Och när man tittar ut genom fönstret och ser vilket tråkigt väder det är, gör det mig inget att jag ska jobba. Kan ju lika bra vara där då!
Lät hästarna vara inne. Såg på Danmarks motsvarighet till SMHI, DMI (Mycket bättre!!) att det skulle regna mer eller mindre hela dagen. I med att mina tecken fortfarande inte verkar vara klara tyckte jag lite synd om dem att de skulle stå ute till sent i kväll. Nu fick de lite extra hö istället och boxen mockad;)

Ni får ha en riktigt bra tisdag! Bloggar igen i morgon. Så länge får ni nöja er med lite tävlingsbilder!:)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar